Dag 3

10 september 2015 - Richmond, Canada

7.00 opgestaan 8.00 vertrokken naar airport. Dan had vandaag zijn laatste vlucht naar Massit. ik met de skystrain naar Down Town Vancouver halte Waterfront. in het centrum te zijn aangekomen op zoek gegaan naar winkels. Nog niet wetende dat ik de verkeerde kant uitliep. Na een paar km in een winkelstraat te hebben gelopen viel het me op dat niet alleen de winkels steeds meer slechter uitzagen maar ook de personen zagen er ook minder verzorgd uit. op een gegeven moment zelfs groepen van 20 personen bivakkeren op de stoep met al hun hebben en houwen.  Kwam zelf een man tegen welke hardop met zichzelf aan het praten was. Het aantal verslaafde personen welke aan het gebruiken was werd steeds meer, ik merkte dat ik me niet meer prettig voelde in de situatie en besloot om terug te lopen.
achteraf bleek dat ik in de achter buurt van China town ben geweest.
uiteindelijk na 3 uur wandelen de winkels gevonden waar ik op zoek haar was.
de cadeautjes gekocht voor mijn dochters NIenke en JItske gekocht en weer de skystrain naar de airport genomen. gezien de goede Wifi op de airport heb ik daar de blog geschreven van dag 2. s ' avonds heerlijk Indiaas gegeten.

wordt vervolgd

1. Ger van der Wijst:
    10 september 2015
    He Roy,

Leuk om je belevenissen te lezen.
    Maar goed dat je niet in het donker in China Town was. Proficiat overigens nog met je trouwdag. Take care & stay safe.

Groeten,
    Ger