Dag 2

8 september 2015 - Richmond, Canada

• Om 8.00 uur opgestaan, Dan was al naar zijn werk, hij had een vroege vlucht naar Vancouver en zou om 14.00 uur terug zijn. Om 17.00 had hij weer een vlucht naar Vancouver en ik zou deze vlucht met hem mee gaan. Tot 14.00 ben ik bezig geweest om allerlei informatie te verzamelen voor de activiteiten die we de komende dagen gaan doen en naar de viswinkel met Shannon om vis spullen te kopen. Bij terug komst gaf Dan aan dat de avond vlucht naar de volgende ochtend 05.00 uur was verschoven. Samen met Dan naar de down town gegaan om bij TIm Hortons een bakje koffie te gaan drinken. Tijdens het plannen om in de avond uren te gaan vissen krijgt Dan een telefoontje van zijn baas met de vraag of hij over 45 minuten een vlucht naar Vancouver wil doen. Een ander luchtvaart maatschappij had problemen met hun vliegtuig en hadden aan Airnorth gevraagd of ze de vlucht wilde overnemen. Snel de koffie opdrinken en naar huis. Gelukkig stonden onze koffers al gepakt en binnen een half uur stonden we bij de Airport . Tijdens het auto rijden naar de airport werd telefonische mijn vlucht papieren in orde gemaakt. Binnen enkele minuten na aankomst was ik ingecheckt en zat in het vliegtuig of weg naar Vancouver. Nadat de laatste passagier het vliegtuig had verlaten kwam ik erachter dat de eigenaar van Airnorth samen met Dan in de cockpit zat en dat een van de twee stewardessen de vrouw van de eigenaar was en de andere stewardess tevens een goede vriendin was. Niemand van de passagiers heeft iets gemerkt maar eigenlijk was het een bij elkaar geraapt groepje. Na de vlucht zijn we naar ons hotel gegaan, Sandman Signature. Een lekkere douche en vervolgens uit eten. Na het eten heeft Dan me nog met de auto een gedeelte van Vancouver laten zien zodat ik de volgende genoeg handvatten had om alleen Vancouver te verkennen.  Dit avontuur komt terug in dag 3. Dit verhaal is geschreven op de AirPort van Vancouver. Ik wacht op de komst van Dan welke op de terug reis is van Masset.           je gelooft het niet, een vlucht zonder passagiers alleen met vispullen voor de aller rijkste onder ons die die weekje gaan vissen in Masset.           Wordt vervolgt.

1. Monique:
    9 september 2015
    Je krijgt geen tijd om je te vervelen zo te horen. Veel plezier en groetjes aan Dan. Xx