Canada / Alaska

26 augustus 2015 - Landgraaf, Nederland

Droom wordt werkelijkheid.

De lang gekoesterde wens om de wildernis van Canada en Alaska te ontdekken zal binnenkort in vervulling gaan. Op 6 september vertrek ik van Düsseldorf naar Frankfurt om enkele uren later te vertrekken naar Whitehorse. Dan Poelman een vriend welke jaren geleden geëmigreerd is naar Canada zal mij de weg wijzen in het grote ongerepte Canada en hopelijk mij behoeden voor alle gevaren. Voor mij de eerste vakantie zonder mijn gezin. En als dat nog niet erg genoeg is valt in deze reis ook nog mijn trouwdag en de verjaardag van mijn vrouw. Zal heel wat pluspunten moeten scoren voor tijdens en na mijn vakantie om het goed te maken. Het programma ziet er in grote lijnen als volgt uit. Enkele steden/ dorpen bezoeken in omgeving van Whitehorse vervolgens naar Alaska om te gaan vissen op zalm en wanneer mogelijk een treinreis van Whitehorse, Fairbanks naar Anchorage.

Wordt vervolgt.

1. Mischa:
    6 september 2015
    Heel veel plezier. We zijn benieuwd.
  2. Ingrid:
    6 september 2015
    Have a wonderful trip! My dear brother will definitely make your vacation worthwhile. Enjoy!
  3. Dan:
    8 september 2015
    Roy, let's go eat!
  4. Pap en Mam Winkens:
    20 september 2015
    Hoi Roy Heel veel plezier en mooie tochten wensen wij jou vanaf ons vakantieverblijf de Heelderpeel Pap en Mam